Przejdź do stopki

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem zaprasza do składania ofert na dzierżawę gruntu pod działalność gastronomiczną: mobilne punkty gastronomiczne typu „food truck" – 6 stanowisk.

Treść

Gródek nad Dunajcem dnia 7 marca 2025

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

 

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem zaprasza do składania ofert na dzierżawę gruntu pod działalność gastronomiczną: mobilne punkty gastronomiczne typu „food truck" – 6 stanowisk.

Stanowisko p1 -110 m2: kuchnia domowa,

Stanowisko p2- 105 m2: gofry

Stanowisko p3 - 125 m2: hot-dogi -frytki,

Stanowisko p4 – 105 m2: zapiekanki/ minipizza,

Stanowisko p5 – 120 m2: lody,

Stanowisko p6 - 175 m2: burgery, potrawy z grilla,

Przedmiotem dzierżawy jest część działki nr 419/20 o całkowitej pow. 35,38 ha położonej w Bartkowej Posadowej na tzw. „Ziemiach Odzyskanych” obok drogi powiatowej relacji Wytrzyszczka – Tropie -Bartkowa Posadowa (za rondem na Bartkowej). Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania do 30.09.2025 roku.

 

Oferty można złożyć na następujące rodzaje usług:

  1. Kuchnia domowa,
  2. gofry
  3. Hot-dogi i frytki,
  4. Zapiekanki/ minipizza
  5. lody
  6. burgery, potrawy z grilla,

W każdej z wymienionych powyżej kategorii można złożyć jedną ofertę.

 

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem, 33-318 Gródek nad Dunajcem w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 marca 2025 roku, godz. 12:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Oferent winien posiadać pojazd gastronomiczny typu „food truck", który spełnia przewidziane dla tych pojazdów warunki techniczne zawarte w Prawie o ruchu drogowym, który jest dopuszczony do ruchu drogowego.

 

Oferent zobowiązuje się do faktycznego prowadzenia działalności polegającej na prowadzeniu mobilnego punktu gastronomicznego w pojeździe typu „food truck" w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2025 r. Działalność gastronomiczna może się odbywać maksymalnie do godziny 22:00. Dopuszcza się sprzedaż gotowych posiłków, przygotowywanych poza miejscem sprzedaży.

Oferent zobowiązany będzie do utrzymania przedmiotu dzierżawy i przyległych gruntów (w pasie otaczającym przedmiot dzierżawy o szerokości 10 m) w porządku i czystości przez cały okres trwania umowy. Oferent zobowiązany będzie do dbania o estetykę pojazdu. Oferent będzie zobowiązany do ustawienia własnego pojemnika na odpady i gospodarowania odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Możliwość korzystania z energii elektrycznej - z przyłącza na wydzielonej części działki, wg wskazań licznika.

 

Wzór umowy dzierżawy stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej informacji.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.03.2025 r. o godz. 13:00 w budynku Urzędu Gminy  Gródek nad Dunajcem, pokój nr 22.

Oferent powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie opisanej według poniższego wzoru:

  1. Imię i nazwisko/nazwa, adres oferenta i telefon kontaktowy,
  2. Oferta na mobilny punkt gastronomiczny typu „food truck",
  3. Nie otwierać przed: 17.03.2025 roku godz. 12:00,

Oferta powinna zawierać:

  1. Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej informacji),
  2. W przypadku osób prawnych - aktualny wydruk informacji z Krajowego Rejestru Sądowego;
  3. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  4. Koncepcję zagospodarowania, w której powinno znaleźć się: zagospodarowanie przestrzeni przeznaczonej na ustawienie pojazdu typu „food truck" (wygląd pojazdu „food truck", jego gabaryty, kolorystyka), zagospodarowanie terenu wokół „food trucka", rodzaj wykorzystanych mebli gastronomicznych typu: stoliki, krzesła, zastosowanie zieleni ozdobnej, oświetlenia. Zagospodarowanie terenu powinno nawiązywać do otoczenia i wpisywać się w jego charakter.
  5. Ofertę gastronomiczną.

W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno stanowisko należy wydrukować więcej niż jeden formularz ofertowy i wypełnić osobny formularz ofertowy dla każdego stanowiska,

Wydzierżawiający odrzuci ofertę, jeśli Oferent nie spełnia wymagań oraz jeśli oferta została złożona po terminie wskazanym w ogłoszeniu, a także w innych wypadkach wskazanych w zaproszeniu.

Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu:

  1. Cena oferty – wysokość czynszu zaoferowana przez oferenta,

W ofercie należy wskazać zaoferowaną cenę w walucie polskiej za cały okres dzierżawy.

Wydzierżawiający oczekuje złożenia oferty na pełen czasokres dzierżawy, który ustala się na okres od 1 kwietnia 2025 r (wtorek) do 30 września 2025 r (wtorek). Pełna kwota zaoferowanego czynszu będzie płatna w ratach w wysokości ustalonej jako % całkowitej kwoty czynszu  -5 % za kwiecień, 10 % za maj,  20 % za czerwiec, po 30 % za lipiec i za sierpień, oraz 5 % wrzesień.

Minimalna kwota łącznego czynszu za 6 miesięcy, nie mniej niż 3000 zł (słownie trzy tysiące złotych).

  1. Rodzaj zaproponowanej działalności

Wydzierżawiający oczekuje zapewnienia zróżnicowanej oferty foodtrucków. Każdy dzierżawca może złożyć ofertę na jeden lub więcej niż jeden rodzaj działalności. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden rodzaj działalności np. (5) lody i (6) burgery – powinien złożyć odrębne formularze ofertowe, gdzie wskaże odrębnie miejsce dzierżawy, cenę dzierżawy za każde ze stanowisk osobno, oraz wyraźnie wskaże zaproponowany rodzaj usługi, którą oferuje. Oferty złożone na 1 formularzu ofertowym zawierające więcej niż 1 rodzaj spośród wymienionych w zaproszeniu usług zostaną odrzucone.

  1. Okres dzierżawy

Należy złożyć ofertę na pełny okres dzierżawy obejmujący miesiące : IV- IX 2025 r

Wydzierżawiający odrzuci ofertę nie obejmującą wszystkich 6 miesięcy

 

Oferty spełniające wymagania określone w pkt 1-3 zostaną ocenione wg następujących kryteriów:

  1. Oferta musi wskazywać konkretny rodzaj oferowanej działalności spośród 6 wskazanych przez wydzierżawiającego, brak lub wskazanie więcej niż jednego rodzaju oferowanej działalności na jednym formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty,
  2. Oferta musi obejmować pełen okres dzierżawy. Złożenie oferty obejmującej mniej niż 6 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  3. Oferta ma określać czynsz dzierżawny za cały okres trwania umowy, za który uznaje się okres kwiecień-wrzesień 2025 r (6 miesięcy)

Oferent składa ofertę zapłaty czynszu, nie niższego jednak niż 3000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych) za cały 6 miesięczny okres dzierżawy. Oferty nie osiągające minimalnego czynszu zostaną odrzucone.

W przypadku zaproponowania przez więcej niż jednego z Oferentów jednakowej kwoty czynszu netto, Wójt Gminy zastrzega sobie możliwość zaproszenia ich do złożenia oferty dodatkowej w tym zakresie, w terminie do maksymalnie 3 dni. Oferta dodatkowa obejmować będzie wyłącznie cenę oferty.

 

Ocena ofert

  1. Kompletne oferty są oceniane wedle zaproponowanej ceny, wybranego miejsca i zaoferowanego asortymentu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ceną i temu oferentowi zostanie przyznane miejsce wskazane w złożonej ofercie, gdzie będzie mógł świadczyć wskazane w ofercie usługi. Oferty
  2. W przypadku gdyby Oferent, który złożył najkorzystniejszą Ofertę, w terminie wyznaczonym przez Wydzierżawiającego nie przystąpił do zawarcia Umowy dzierżawy, Wydzierżawiający zastrzega, iż umowa dzierżawy zostanie zawarta z Oferentem, którego Oferta była następna pod względem danego kryterium.

Wydzierżawiający zastrzega sobie prawo do zaproponowania Oferentom, którzy złożyli ważne oferty, możliwość zaoferowania innego wolnego miejsca, w przypadku gdy nie wszystkie lokalizacje zostaną wykorzystane (nie zostaną wyłonieni wykonawcy dla każdej z części).

Informacje na temat możliwości dzierżawy można uzyskać w:

Urzędzie Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem, 33-318 Gródek nad Dunajcem,

tel. 018 440 10 35 w 22.

Zastrzega się możliwość odwołania przetargu na część lub całość zakresu z ważnych przyczyn.

 

/-/ Jarosław Baziak

Wójt Gminy

Gródek nad Dunajcem

 

 

Załącznik Nr 1

do zaproszenia

Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem

 

UMOWA DZIERŻAWY

zawarta w dniu …………………………… roku w Gródek nad Dunajcem

pomiędzy

Gminą Gródek nad Dunajcem reprezentowaną przez:

Wójta Gminy – Jarosława Baziaka,

zwaną w treści umowy „Wydzierżawiającym"

a

zwanym w treści umowy „Dzierżawcą"
została zawarta umowa o treści następującej:

§ 1

Wydzierżawiający oświadcza, że jest posiadaczem części nieruchomości położnej w Bartkowej Posadowej, zapisanej w ewidencji gruntów jako działka nr 419/20 o łącznej powierzchni 35,38 ha.

§ 2

Dzierżawca oświadcza, że nieruchomość oznaczoną jako p.……… wykorzysta pod działalność gastronomiczną mobilnego punktu gastronomicznego typu „food truck" z przeznaczeniem pod ……………………………………………………….

§ 3

Dzierżawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem dzierżawy i stwierdza, że znajduje się on w stanie przydatnym do umówionego użytku.

§ 4 [Przedmiot dzierżawy]

Wydzierżawiający oddaje w dzierżawę część nieruchomości oznaczoną jako p………… o pow. 0,…………… ha, określonej w § 1 niniejszej umowy, z przeznaczeniem na ustawienie mobilnego punktu gastronomicznego typu „food truck" (nietrwale związanego z gruntem) w granicach zaznaczonych kolorem zielonym na załączonym szkicu , która stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy.

Wydzierżawiający wyraża także zgodę na umieszczenie na części nieruchomości, o której mowa powyższej stolików, parasoli, krzeseł i foteli, w tym oznaczonych logo lub  sprzedawcy, jednakże w sposób nie utrudniający korzystania z działek sąsiednich.

 

§ 5 [Czas trwania umowy]

Umowa dzierżawy zostaje zawarta na czas oznaczony od dnia jej podpisania do dnia 30 września 2025 roku.

 

§ 6

  1. Dzierżawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich zgód (w tym sanitarnych), dokonania wszelkich zgłoszeń oraz wykonania wszystkich czynności określonych przepisami prawa, niezbędnych do prowadzenia działalności, o której mowa w § 2. Ewentualne skutki działań lub zaniechań Dzierżawcy w tym zakresie nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec Wydzierżawiającego.
  2. Jakiekolwiek nakłady jakie Dzierżawca będzie dokonywał na przedmiocie dzierżawy, wykraczające poza zakres prac mających na celu utrzymanie przedmiotu dzierżawy w stanie niepogorszonym, czy ustawianie nowych obiektów, nie uprawniają Dzierżawcy do żądania od Wydzierżawiającego zwrotu ich wartości w chwili ustania stosunku dzierżawy.

 

§ 7 [Czynsz dzierżawy i inne opłaty]

  1. Strony zgodnie ustalają czynsz dzierżawy na kwotę_________ zł, netto (słownie: złotych        /100) plus należny podatek VAT według obowiązującej stawki, tj. ____________ zł brutto (słownie: złotych       /100).
  2. Czynsz dzierżawny płatny będzie w miesięcznych ratach,  wg następującego zestawienia:
    1. kwiecień 2025 – 5 % czynszu,
    2. maj 2025 – 10 % czynszu,
    3. czerwiec 2025 – 20 % czynszu,
    4. lipiec 2025 – 30% czynszu,
    5. sierpień 2025 – 30 % czynszu,
    6. wrzesień 2025 – 5 % czynszu,
  3. Czynsz dzierżawy płatny jest z góry w terminie do dnia 15 każdego miesiąca, na podstawie faktury VAT, wystawionej przez wydzierżawiającego, na rachunek bankowy wskazany w treści tej faktury.
  4. W przypadku nieuiszczenia przez Dzierżawcę czynszu w terminie, Wydzierżawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy.
  5. W razie opóźnienia w zapłacie Wydzierżawiający naliczy Dzierżawcy za każdy dzień opóźnienia odsetki ustawowe.
  6. Stawka czynszu nie obejmuje kosztu energii elektrycznej zużytej przez foodtruck. Okresem rozliczeniowym energii elektrycznej jest miesiąc kalendarzowy. Energia elektryczna będzie rozliczana na podstawie faktury VAT, zgodnie ze stanem podlicznika, wskazanego przez wydzierżawiającego, odczytywanego co miesiąc w pierwszym tygodniu kolejnego okresu/miesiąca rozliczeniowego. Opłata za energię elektryczną będzie uiszczana przez Dzierżawcę w terminie wskazanym na fakturze, nie krótszym niż 14 dni od dnia jej wystawienia.  Cena za 1kWh będzie ustalona na podstawie ostatniej faktury za prąd otrzymanej przez Wydzierżawiającego.

 

§ 8 [Poddzierżawa, bezpłatne używanie]

Dzierżawca nie może bez uprzedniej pisemnej zgody Wydzierżawiającego oddać przedmiotu dzierżawy lub jego części do używania pod jakimkolwiek tytułem, pod rygorem rozwiązania niniejszej umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, bez potrzeby wyznaczania dodatkowego terminu do zaprzestania naruszania postanowień niniejszej umowy.

 

§ 9 [Obowiązki Dzierżawcy]

  1. Pojazd gastronomiczny (mobilny punkt gastronomiczny) musi spełniać przewidziane dla tych pojazdów warunki techniczne zawarte w Prawie o ruchu drogowym i być dopuszczonym do ruchu drogowego.
  2. Dzierżawca zobowiązany jest dbać o estetykę pojazdu i utrzymywanie czystości terenu w otoczeniu punktu gastronomicznego. Dzierżawca jest zobowiązany do ustawienia własnego pojemnika na odpady i gospodarowania odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  3. Dzierżawca zobowiązuje się do świadczenia usług gastronomicznych z wykorzystaniem pojazdu wskazanego w ofercie oraz serwowania produktów w ofercie wskazanych.
  4. Zagospodarowanie terenu wokół pojazdu powinno nawiązywać do otoczenia i wpisywać się w jego charakter.
  5. Dzierżawca zobowiązuje się do faktycznego prowadzenia działalności polegającej na prowadzeniu mobilnego punktu gastronomicznego w pojeździe typu „food truck" w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2025 r. Działalność gastronomiczna może się odbywać maksymalnie do godziny 22:00.
  6. Dopuszcza się sprzedaż gotowych posiłków, przygotowywanych poza miejscem sprzedaży.
  7. Dzierżawca zobowiązany jest ponosić wszelkie ciężary publiczne (podatki) związane z użytkowaniem wydzierżawionej nieruchomości.
  8. Dzierżawca zobowiązany jest do utrzymania na bieżąco porządku i czystości w obrębie dzierżawionej nieruchomości jaki i w najbliższym otoczeniu (w pasie otaczającym przedmiot dzierżawy o szerokości 10 m).
  9. Dzierżawca zobowiązany jest utrzymywać pojazd typu foodtruck w należytym stanie technicznym i estetycznym.
  10. Dzierżawca jest zobowiązany do nieużywania na terenie przedmiotu dzierżawy lub w jego otoczeniu urządzeń nagłaśniających i innych urządzeń mogących ponad przeciętną miarę zakłócać korzystanie z nieruchomości sąsiednich.

 

§ 10 [Rozwiązanie umowy]

  1. Strony zgodnie ustalają, że Wydzierżawiającemu przysługuje prawo rozwiązania niniejszej umowy w trybie natychmiastowym, jeżeli:
    1. stwierdzone zostanie naruszanie przez Dzierżawcę postanowień niniejszej umowy, w szczególności Dzierżawca wykorzystuje przedmiot dzierżawy w innym zakresie niż określono § 2 - bez konieczności uprzedniego wzywania do zaprzestania naruszania postanowień umowy, bez wyznaczania dodatkowego terminu;
    2. stwierdzone zostanie naruszanie przez Dzierżawcę pozostałych postanowień niniejszej umowy - bez konieczności uprzedniego wzywania do zaprzestania naruszania postanowień umowy, bez wyznaczania dodatkowego terminu.
  2. Za pisemnym porozumieniem Stron umowa niniejsza może być rozwiązana w każdym czasie.

 

§ 11 [Zwrot przedmiotu dzierżawy]

1. Po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy Dzierżawca zobowiązany będzie do zwrotu przedmiotu dzierżawy bezwarunkowo i nieodwołalnie w stanie wolnym od osób i rzeczy. Wszelkie nakłady poczynione przez Dzierżawcę na przedmiocie dzierżawy przechodzą na rzecz Wydzierżawiającego bez obowiązku zwrotu ich wartości Dzierżawcy. W przypadku nakładów, które mogą zostać odłączone od przedmiotu dzierżawy bez uszczerbku w przedmiocie dzierżawy, Wydzierżawiający może zażądać od Dzierżawcy przywrócenia stanu poprzedniego.

  1. Dzierżawca zwróci przedmiot dzierżawy w ostatnim dniu obowiązywania umowy albo w innym terminie wyznaczonym przez Wydzierżawiającego na piśmie. Dzierżawca nie może korzystać z przedmiotu dzierżawy po ustaniu stosunku dzierżawy. Za każdy dzień opóźnienia w zwrocie przedmiotu dzierżawy Dzierżawca zobowiązuje się zapłacić karę umowną w wysokości 0,8 % kwoty czynszu, o której mowa w § 7.
  2. Powyższa kara umowna nie narusza prawa Wydzierżawiającego do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli zaistniała szkoda przewyższa swoją wartością wysokość zastrzeżonych kar umownych.
  3. Po zakończeniu umowy Dzierżawca zobowiązany będzie wydać Wydzierżawiającemu przedmiot dzierżawy za protokołem zdawczo-odbiorczym, w stanie niepogorszonym z uwzględnieniem jego normalnego stopnia zużycia. W razie stwierdzenia w tym protokole uszkodzenia bądź pogorszenia przedmiotu dzierżawy będącego wynikiem nieprawidłowego używania lub zaniedbań Dzierżawcy, w szczególności zniszczeń lub ponadprzeciętnego zużycia przedmiotu dzierżawy, Dzierżawca zobowiązany jest na swój koszt w terminie 14 dni naprawić szkodę poprzez odnowienie przedmiotu dzierżawy lub dokonanie w nim niezbędnych napraw. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Wydzierżawiający będzie uprawniony do zastępczego wykonania powyższych czynności na koszt Dzierżawcy.
  4. W razie niedopełnienia przez Dzierżawcę na dzień zakończenia obowiązywania umowy obowiązku opróżnienia i zwrotu przedmiotu dzierżawy ze znajdujących się w nim rzeczy, Dzierżawca wyraża zgodę na wykonanie tego obowiązku przez Wydzierżawiającego na koszt i ryzyko Dzierżawcy oraz zobowiązuje się ponieść w całości koszty przechowania jakiegokolwiek mienia pozostawionego przez Dzierżawcę. Wydzierżawiający w takim przypadku nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia pozostawionego mienia. Koszt takiego przechowania Strony ustalają na kwotę 100,00 zł (słownie: sto złotych) za każdy dzień.
  5. Wszelkie nakłady poniesione przez Dzierżawcę na przedmiocie dzierżawy nie podlegają zwrotowi, chyba że wykonane zostały na zlecenie Wydzierżawiającego na zasadach określonych w odrębnym porozumieniu zawartym na piśmie.

 

§ 12 [Postanowienia końcowe]

  1. Integralną częścią umowy jest oferta z dnia ……………………………r. złożona przez Dzierżawcę.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, zawiadomienia i oświadczenia Stron muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikłych na tle niniejszej umowy jest sąd powszechny w Nowym Sączu.
  5. Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym trzy dla Wydzierżawiającego, a jeden dla Dzierżawcy.

 

WDZIERŻAWIAJĄCY:                                                   DZIERŻAWCA:

 

 

Załącznik nr 1
do Umowy dzierżawy
z dnia     ………………………rok

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zaproszenia Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem

 

______________ , dnia_______________ roku

(miejscowość)                                        (data)

(imię i nazwisko/nazwa firmy, adres, telefon)

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem

Gródek nad Dunajcem 54,

33-318  Gródek nad Dunajcem

 

Formularz ofertowy

Dot. Zaproszenie Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem do składania ofert na dzierżawę gruntu
pod działalność gastronomiczną: mobilne punkty gastronomiczne typu „food truck".

 

Przedmiot dzierżawy:

część działki nr 419/20 o pow. 35,38 ha położonej w Bartkowej Posadowej.

Stanowisko nr …………………………

Zaznaczyć X

Oznaczenie stanowiska

Rodzaj proponowanych usług

 

p1 -pow. 110 m2

Stanowisko p1 -110 m2: kuchnia domowa,

 

p2 - pow. 105 m2,

Stanowisko p2- 105 m2: gofry

 

p3 - pow. 125 m2

Stanowisko p3 - 125 m2: hot-dogi -frytki,

 

p4 – pow. 105 m2

Stanowisko p4 – 105 m2: zapiekanki/ minipizza,

 

p5 – pow. 120 m2

Stanowisko p5 – 120 m2: lody,

 

p6 - pow. 175 m2

Stanowisko p6 - 175 m2: burgery, potrawy z grilla,

 

Przedmiotem dzierżawy jest część działki nr 419/20 o pow. 35,38 ha położonej w Bartkowej Posadowej. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania - 30.09.2025 roku.

Okres obowiązywania umowy: od podpisania umowy do 30.09.2025 roku

 

W związku z ubieganiem się o dzierżawę w celu prowadzenia działalności gastronomicznej mobilnego punktu gastronomicznego typu „food truck" zgłaszam swoją ofertę i proponuje:

                                                                                                                                                             

czynsz netto w kwocie:_______________________________________ zł

 

(słownie:_____________________________________________________________________ )

 

Za okres kwiecień 2025-wrzesień 2025

 

Oświadczam, że posiadam pojazd gastronomiczny typu „food truck", który spełnia przewidziane dla tych pojazdów warunki techniczne zawarte w Prawie o ruchu drogowym i jest dopuszczony do ruchu drogowego.

 

Załączniki:

  1. W przypadku osób prawnych - aktualny wydruk informacji z Krajowego Rejestru Sądowego;
  2. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  3. Koncepcja zagospodarowania;
  4. Oferta gastronomiczna.

 

 

 

 

 

(podpis, pieczątka firmy)

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem danych w Urzędzie Gminy Gródek nad Dunajcem jest Gmina Gródek                       nad Dunajcem - Wójt Gminy,  z siedzibą w Gródku nad Dunajcem 54; 33-318 Gródek nad Dunajcem, tel. 18 440 10 35.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych: Pana Roberta Koterla, e-mail: rkoterla@gminagrodek.pl, te. 18 440 10 35 wew.18. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy dzierżawy  lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
  4. Podstawą dopuszczalności przetwarzania Pani/Pana danych osobowych art. 6 ust. 1 lit. b) ww. Rozporządzenia.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3 tj. przez okres od podpisania umowy do 30.10.2025 r, a następnie w celach archiwalnych przez okresy wynikające z jednolitego rzeczowego wykazu akt bądź przepisów archiwalnych.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego.  Pani/Pana dane będą udostępnione również podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa lub umów łączących te podmioty z Administratorem, w tym podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie, w szczególności dostawcom usług internetowych i systemów teleinformatycznych, podmiotom zapewniającym ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo IT.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  8. Pani/Pana dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  1. dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także -
     w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych.
  2. wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej, o której mowa w pkt. 3. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia w/w umowy.

 

  • Umieszczony
  • Status przetargu
    w trakcie badania
  • Umieścił
    Lesław Czul