Numeracja porządkowa nieruchomości - procedura
Treść
I. OPIS FORMY ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zaświadczenie – potwierdzenie numeru porządkowego
Zawiadomienie – ustalenie numeru porządkowego
II. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB ICH KOPII:
1. Wniosek
2. Załączniki:
a. kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
b. jeżeli wniosek dotyczy budynku istniejącego - kopia mapy zasadniczej, ewidencyjnej, mapy z projektem podziału, topograficznej lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu z naniesionym budynkiem,
c. jeżeli wniosek dotyczy budynku będącego w trakcie budowy - kopia ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę z załącznikiem graficznym (projekt zagospodarowania działki) i oświadczenie o rozpoczęciu budowy
d. jeżeli wniosek dotyczy budynku prognozowanego do wybudowania, a działka nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - kopia ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z załącznikiem graficznym i własnoręcznie wrysowanym budynkiem lub kopia ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę z załącznikiem graficznym (projekt zagospodarowania działki) lub wypis ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
e. w przypadku dzierżawy terenu - kopia umowy dzierżawy ze zgodą właściciela nieruchomosci na nadanie numeru porządkowego
III. NAZWA REFERATU PROWADZĄCEGO SPRAWĘ:
Referat Podatkowy, Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami (PRN)
IV. PRACOWNIK MERYTORYCZNY:
Teresa Biel – Inspektor
pokój nr 22, tel. 18 440 10 35 wewn. 22
V. RODZAJ I WYSOKOŚĆ OPŁAT:
Opłata skarbowa za wydane zaświadczenie w wysokości - 17,00 zł - płatna w kasie urzędu gminy lub przelewem na rachunek bankowy urzędu: 63 8811 0006 0010 0100 1720 0001 (Bank Spółdzielczy Nowy Sącz Oddział Gródek nad Dunajcem),
Zawiadomienie – brak opłat
Kasowy dowód wpłaty lub potwierdzenie przelewu bankowego składane wraz z wnioskiem (w przypadku zaświadczenia)
VI. INFORMACJA NT. MOŻLIWOŚCI SPRAWDZANIA STANU SPRAWY:
W siedzibie Urzędu Gminy – osobiście lub telefonicznie u pracownika merytorycznego.
VII. INFORMACJA NT. SPOSOBU ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Dziennik podawczy urzędu gminy, parter pok. 3
VIII. FORMY ODBIORU DOKUMENTU KOŃCZĄCEGO POSTĘPOWANIE:
Odbiór osobisty lub wysyłka pocztowa
IX. TERMIN WYKONANIA USŁUGI:
Niezwłocznie – nie później niż 7 dni (w przypadku zaświadczenia)
X. OPIS TRYBU ODWOŁAWCZEGO:
Nie przysługuje
XI. PODSTAWA PRAWNA:
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku „Prawo Geodezyjne i Kartograficzne” (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.),
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku „Kodeks Postępowania Administracyjnego” (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267),
3. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125).