Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Treść
WÓJT GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GMINY W GRÓDKU NAD DUNAJCEM Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. – o pracownikach samorządowych (DZ.U. z 2019r. poz. 1282) Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowo - księgowych
Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. – o pracownikach samorządowych (DZ.U. z 2019r. poz. 1282) Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowo - księgowych
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem.
Referat: Planowania Budżetowego i Finansów
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł 6%.
- Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie stanu zdrowi pozwalającego na zatrudnienie na wymienionym stanowisku
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe ci najmniej I stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
- Wymagania dodatkowe.
- Znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową
- Znajomość ustawy o samorządzie gminnym
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Dobra znajomość programów komputerowych Districtus FK Premium, Budżet jst, Bestia .
- Umiejętności:
- Analiza i interpretacja danych
- Rozwiązywania problemów
- Organizacja pracy własnej
- Praca w zespole
- Rzetelność, sumienność, staranność, lojalność, komunikatywność.
- Zakres wykonywanych ogólnych zadań na stanowisku :
- Prowadzenie spraw księgowości i rachunkowości budżetowej Urzędu Gminy w szczególności:
- Kompletowanie dokumentów i dowodów księgowych.
- Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym rachunków gotówkowych i przelewowych.
- Sporządzanie przelewów za wykonane roboty, usługi, materiały itp.
- Przygotowanie dowodów księgowych do księgowania poprzez nadanie im znaku i numeru identyfikacyjnego – dekretacja.
- Ewidencja wszystkich dowodów księgowych Urzędu Gminy systemem komputerowym.
- Ewidencja zaangażowania wydatków i planu finansowego jednostki – Urzędu Gminy.
- Uzgadnianie sald poszczególnych kont syntetycznych i analitycznych.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych (syntetyki, analityki i dzienników) dla Urzędu Gminy.
- Sporządzanie wszystkich zestawień składających się na księgi rachunkowe zgodnie z ustalonymi i obowiązującymi zasadami ustawy o rachunkowości i zapisywanie ich w formie pliku elektronicznego (pdf) na serwerze.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych dla budżetu gminy.
- Sporządzanie wszystkich jednostkowych sprawozdań finansowych dotyczących zadań własnych i zleconych z realizacji dochodów , wydatków, należności, zobowiązań itp.
Szczegółowy zakres zostanie sporządzony po podpisaniu umowy.
- Warunki Pracy na danym stanowisku:
Umowa o pracę na pełny etat, w budynku Urzędu Gminy w Gródku nad Dunajcem na I piętrze. Budynek nie posiada windy. Praca w pomieszczeniu biurowym, z obsługą komputera. Praca ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi osobami. Pracownik wykonuje zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- CV z informacjami o wykształceniu, opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
- Świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( wzór w załączniku).
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonej kopercie z imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji, którą należy umieścić w drugiej kopercie z adnotacją „Konkurs na stanowisko w Urzędzie Gminy w Gródku nad Dunajcem w pokoju Nr 16 w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek od 8:00 do 16:00 wtorek – piątek od 7:15 do 15:15 do dnia 29 listopada 2019r.
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Rozstrzygniecie konkursu nastąpi po przeprowadzeniu II etapowego postępowania tj:
- etap test pisemny
- etap rozmowy kwalifikacyjne
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postepowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja.
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatami jest Pani Paulina Furtak – Sekretarz Gminy tel. 18 440 10 35. Wew. 30.
Gródek nad Dunajcem, 13 listopada 2019r.