Przejdź do stopki

Zaproszenie na XIV Sesję Rady Gminy Gródek nad Dunajcem

Treść

Sesja rozpocznie się 21 października 2015 roku o godz.13:00 w hotelu HERON w Siennej.

Sesja rozpocznie się 21 października  2015 roku  o godz.13:00 w hotelu  HERON w Siennej.

Porządek obrad jest następujący:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Wnioski o zmianę porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu  z XI, XII, XIII  Sesji Rady Gminy.
  4. Informacja o pracy Wójta Gminy w okresie od poprzedniej Sesji.
  5. Interpelacje  i zapytania radnych.
  6. Rozpatrzenie sprawozdania spółki „DUNAJEC” w związku z zakończeniem realizowanego projektu:  „Porządkowanie gospodarki wodno – ściekowej gminy Gródek nad Dunajcem na obrzeżach Jeziora Rożnowskiego ”.
  7. Podsumowanie sezonu letniego.
  8. Zapoznanie się z tokiem prac związanych z działalnością Związku Gmin Jeziora Rożnowskiego.
  9. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy i Wójta Gminy o oświadczeniach majątkowych. 
  10. Analiza stanu wykonaniu budżetu za I półrocze 2015 roku.
  11. Podjęcie uchwał w sprawie:
  1. wyboru ławnika na kadencję od 2016 r. do 2019 r,

  2. rozpatrzenia skargi,

  3. zniesienia formy ochrony  z drzewa uznanego za pomnik przyrody w granicach administracyjnych Gminy Gródek nad Dunajcem,

  4. wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości położonej w obrębie  Przydonica,

  5. określenia przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Gródek nad Dunajcem oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków,

  6. zmiany uchwały nr  VII/47/2015 Rady Gminy w Gródku nad Dunajcem z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem (opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego
    z  dnia 9 kwietnia 2015 r. pod poz. 2118),

  7. zmiany uchwały nr  XXXIV/205/2013 Rady Gminy w Gródku nad Dunajcem z dnia 30 stycznia 2013 r. w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (opublikowanaw Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego dnia 15 luty 2013 roku pod poz. 1460 r.),

  8. przyjęcia obowiązków odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych przez mieszkańców, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem,

  9. wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty,

  10. wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości,

  11. zmiany uchwały nr  VII/50/2015 Rady Gminy w Gródku nad Dunajcem z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie ustalania terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, (opublikowana w Dz. Urzędowy Województwa Małopolskiego dnia 02 kwietnia 2015 roku pod poz. 1991),

  12. zmiany uchwały nr  VII/51/2015 Rady Gminy w Gródku nad Dunajcem z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczaną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami, opublikowanej w Dz. Urzędowy Województwa Małopolskiego z  dnia 8 kwietnia 2015 r. pod poz. 2063,

  13. zmian w budżecie oraz zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Gródek nad Dunajcem na rok 2015,

  14. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gródek nad Dunajcem przyjętej uchwałą Nr V/24/2015 Rady Gminy Gródek nad Dunajcem z dnia 28 stycznia 2015r.

  15. udzielenia dotacji dla Ochotniczej Straży Pożarnej w  Gródku nad Dunajcem,

  16. udzielenia pomocy rzeczowej  Powiatowi Nowosądeckiemu w formie dokumentacji projektowej budowy chodników przy drodze powiatowej w m. Sienna i Jelna,

  17. zmiany uchwały nr LI/323/2014 Rady Gminy Gródek nad Dunajcem z dnia 26 marca 2014 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Małopolskiemu.

  1. Odpowiedzi na interpelacje  i zapytania radnych.
  2. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
  3. Zamknięcie Sesji.