PRN.271.II.54.2024 „Odławianie i transport oraz utrzymanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Gródek nad Dunajcem w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
Treść
Gródek nad Dunajcem, 17 grudnia 2024 r.
GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
GRÓDEK NAD DUNAJCEM 54
33-318 GRÓDEK NAD DUNAJCEM
Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający : Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 złotych pn.
Gmina Gródek nad Dunajcem - Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem
Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem
tel.: 018 440 10 35, fax: 018 440 10 35 wew. 20
NIP: 734-348-28-12
REGON: 491892191
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
Lesław Czul - kierownik Referatu Podatków, Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami,
tel.: 018 440 10 35 wew. 22.
e-mail: lczul@gminagrodek.pl
- Przedmiot i zakres zamówienia:
- Przedmiot zamówienia stanowi Odławianie i transport oraz utrzymanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Gródek nad Dunajcem w schronisku dla zwierząt w 2025 roku w okresie od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku.".
Szczegółowy przedmiot Umowy:
- Wyłapywanie i dostarczanie zwierząt do schroniska, a w przypadkach koniecznych do Lecznicy Weterynaryjnej,
- Prowadzenie obserwacji nowoprzyjętych zwierząt w okresie kwarantanny,
- Zapewnienie pożywienia, artykułów sanitarnych oraz opieki dla zwierząt przebywających w schronisku,
- Sterylizacja albo kastracja zwierząt w schronisku,
- Prowadzenie ewidencji zwierząt, (karta zwierzęcia), książki kontroli weterynaryjnej,
- Poszukiwanie właścicieli dla bezdomnych zwierząt - adopcje,
- Zapewnienie dozoru weterynaryjnego,
- Kompleksowa opieka nad zwierzętami przebywającymi w schronisku,
- Odstawione do schroniska zwierzęta oraz wyłapane w trakcie trwania umowy zwierzęta przechodzą na własność Wykonawcy.
- Wyłapywanie i przetrzymywanie zwierząt w schronisku dla bezdomnych zwierząt odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 poz.1580, ze zm. ), Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 roku w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2022 r, poz. 175 z p. zm.) i Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 roku w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998r. Nr 116, poz. 753.)
- Prowadzący schronisko, każdemu złapanemu zwierzęciu założy kartę informacyjną zawierającą szczegółową charakterystykę przyjętego do schroniska zwierzęcia, oraz przebieg jego pobytu w schronisku.
- Odławianie zwierząt przez Wykonawcę odbywać się będzie w oparciu o zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego i wykonywane będzie w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia.
- W przypadkach szczególnych / zwierzę ranne lub zwierzę agresywne/ reakcja Wykonawcy będzie natychmiastowa.
- Wykonawca musi wykonywać usługi na rzecz Zamawiającego przy pomocy sprzętu i personelu posiadającego kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania prac określonych w umowie i że prace wykonywać będzie w sposób humanitarny, bez narażania zwierząt na zbędne cierpienie.
- Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego.
- Warunki udziału w postępowaniu
Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców którzy:
1/ posiadają lub dysponują schroniskiem dla zwierząt oraz posiadają zapewnioną na jego rzecz opiekę weterynaryjną,
2/ posiadają lub dysponują sprzętem i personelem niezbędnym dla wyłapywania zwierząt.
Oferty wykonawców, którzy nie spełniają ww. warunków nie będą rozpatrywane.
- Termin wykonania zamówienia:
Powyższe zamówienie będzie realizowane w okresie od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Realizacja przedmiotu zamówienia:
- Wykonawca wraz z fakturą dostarczy kserokopie karty zwierzęcia wraz z fotografią umożliwiającą identyfikację odebranego w danym miesiącu zwierzęcia (psa, kota).
- Wynagrodzenie będzie wypłacane wykonawcy z wykorzystaniem mechanizmu podzielonej płatności (tzw. „przelew Split").
- Wykonawca oświadczy, że wskazany w umowie rachunek należy do niego i jest rachunkiem znajdującym się w wykazie podmiotów prowadzonym od 1 września 2019 r. przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, o którym mowa w ustawie o podatku od towarów i usług oraz został dla niego utworzony wydzielony rachunek VAT na cele prowadzonej działalności gospodarczej.
- Opis sposobu przygotowania propozycji ofertowej:
- Oferta winna zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie pisemnej.
- Cena łączna musi być wyrażona w postaci słownej oraz cyfrowej (podana netto i brutto w PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 361 z późn. zm.), a informację na temat jego wysokości lub zwolnienia należy podać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
- Zawartość oferty i wymagania dotyczące oferty:
- Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub ofert wariantowych.
- Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
- Kryteria oceny propozycji ofertowej i opis sposobu obliczenia ceny:
- Jedynym kryterium oceny propozycji cenowej (ofertowej) jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w PLN).
- Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, w przypadku takiej samej ceny, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.
- Zaproponowana cena powinna zawierać:
- wartość netto przedmiotu zamówienia w PLN,
- obowiązujący podatek od wartości i usług (VAT),
- wartość brutto przedmiotu zamówienia w PLN.
- Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i powinno uwzględniać wszelkie niezbędne koszty wykonania przedmiotu zamówienia w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Niedoszacowanie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie.
- Opis sposobu obliczania ceny oferty:
Ustala się następujące wagi dla poszczególnych pozycji cenowych
K1 - stawka miesięczna za gotowość (Sg) - waga ogólna 40 %
K2 - stawka jednorazowa za odbiór psa (Sp) - waga ogólna 50 %
K3 - stawka jednorazowa za odbiór kota (Sk) - waga ogólna 10 %
Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą łączną ilość punktów [Kc]
wyliczoną zostanie zgodnie z formułą: Kc = K1 + K2 + K3 [pkt]
Oferent może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Do wyboru najkorzystniejszej oferty przyjęto następujące kryteria, przypisując im odpowiednią wagę
punktową:
K1 - kryterium wysokości miesięcznej opłaty ryczałtowej
(maksymalna możliwa ilość punktów: 40)
Sposób obliczenia: K1 = Cm/Cb x 40 [pkt]
gdzie:
Cm - najniższa zaproponowana cena brutto miesięcznej opłaty ryczałtowej,
Cb - cena brutto miesięcznej opłaty ryczałtowej zawartej w badanej ofercie,
K2 - kryterium wysokości jednostkowej opłaty za psa przyjętego do schroniska z terenu gminy Gródek
nad Dunajcem -
(maksymalna możliwa ilość punktów: 50)
Sposób obliczenia: K2 = Cj/Cb x 50 [pkt]
gdzie:
Cj - najniższa zaproponowana cena jednostkowa brutto
Cb - cena brutto oferty badanej
K3 - kryterium wysokości jednostkowej opłaty za kota przyjętego do schroniska z terenu gminy Gródek
nad Dunajcem -
(maksymalna możliwa ilość punktów: 10)
Sposób obliczenia: K2 = Cj/Cb x 10 [pkt]
gdzie:
Cj - najniższa zaproponowana cena jednostkowa brutto
Cb - cena brutto oferty badanej
IX. Miejsce i termin złożenia propozycji ofertowej:
Propozycję ofertową należy złożyć do dnia 27 grudnia 2024 r. do godz. 12:00.
Decydujące znaczenia dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego:
a) listownie na adres: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem, Referat Podatków Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami; Gródek nad Dunajcem 54; 33-318 Gródek nad Dunajcem, - z dopiskiem - „OFERTA - SCHRONISKO DLA ZWIERZĄT " Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert.
- –osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Gródek nad Dunajcem,; Gródek nad Dunajcem 54; 33-318 Gródek nad Dunajcem, - z dopiskiem - „OFERTA - SCHRONISKO DLA ZWIERZĄT " Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert.
- W wersji elektronicznej na adres: lczul@gminagrodek.pl - dopuszcza się złożenie oferty w postaci skanu oferty w formie pisemnej lub podpisanie oferty ważnym certyfikatem elektronicznym
- Dodatkowe ustalenia:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,
- zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Zamawiający odrzuci ofertę:
- która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 5 niniejszego zapytania;
- jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
- gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;
- gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;
- jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
- która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
- Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
- nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
- postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
- wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w formularzu ofertowym;
- poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
- podjęcia negocjacji z wybranymi lub wybranym wykonawcą celem uzyskania możliwie korzystnych warunków zamówienia;
- wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
- odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
- W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami przekazywana będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres: lczul@gminagrodek.pl
- Niniejsze zapytanie nie stanowi czynności w postępowaniu prowadzonym na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ani nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- Związanie ofertą
- Dodatkowe ustalenia:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia jej otwarcia.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek pisemnie, telefonicznie lub w formie elektronicznej).
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wykonawcy, którego ofertę
wybrano. Wzór umowy stanowi załącznik nr załącznik do zapytania ofertowego
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1, dalej jako RODO), informuję, że:
- Administratorem danych jest Gmina Gródek nad Dunajcem - Wójt Gminy, mający siedzibę w Gródku nad
Dunajcem, pod adresem Gródek nad Dunajcem 54; - Z administratorem można kontaktować się:
listownie: Gródek nad Dunajcem 54; 33-318 Gródek nad Dunajcem;
lub telefonicznie: 018 440 10 35
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, jest nim p. Robert Koterla, można się z
nim kontaktować poprzez e-mail na adres: rkoterla@gminagrodek.pl,
Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych
osobowych przetwarzanych przez administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- wypełnienia obowiązków prawnych, wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych
(podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit c Rozporządzenia); - realizacji umów, (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit b Rozporządzenia);
- w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie
wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody, (podstawa prawna: art. 6
ust. 1 lit a Rozporządzenia).- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie
obowiązujących przepisów prawa. - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe
zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z
dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2018 r. poz. 217 z zm.). - Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie
- dostępu do swoich danych osobowych;
- sprostowania swoich danych osobowych;
- żądania usunięcia swoich danych osobowych;
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
- wniesienia sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych;
- żądania przeniesienia swoich danych osobowych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa);
- jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do
cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do
ich podania. Inne dane osobowe podane przez Panią/Pana nie na podstawie obowiązującego przepisu
prawa, są podawane dobrowolnie, brak ich podania skutkować może ograniczeniem form komunikacji. W
sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych, zostanie Pani/Pan o tym fakcie poinformowana/y przez merytorycznego pracownika prowadzącego postępowanie.
Zatwierdził
/-/ Jarosław Baziak
WÓJT GMINY
GRÓDEK NAD DUNAJCEM
Załączniki:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1.
- Projekt umowy - załącznik nr 2.
-
- Umieszczony
-
- Status przetargu
- w trakcie badania
-
- Umieścił
- Lesław Czul