Przejdź do stopki

Nabór na wolne stanowisko pracy

Treść

OGŁOSZENIE

O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. – o pracownikach samorządowych
(tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania i rozliczania pozabudżetowych środków finansowych (1/2 etatu).

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem, 33-318 Gródek nad Dunajcem 54.

Określenie stanowiska: stanowisko ds. pozyskiwania i rozliczania pozabudżetowych środków finansowych w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych.

I. Oferty na ww. stanowisko mogą składać osoby, które spełniają wymagania niezbędne:

  1. Posiadają obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
    o pracownikach samorządowych.
  2. Mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
  3. Nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Cieszą się nieposzlakowaną opinią.
  5. Posiadają wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, ekonomia, budownictwo).
  6. Staż pracy – minimum 5 lata w jednostce administracyjnej.
  7. Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub innych instytucjach publicznych.
  2. Doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych.
  3. Znajomość (w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku) ustaw:

1)      ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

2)      ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

3)      ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

4)      ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane,

5)      ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu

          przestrzennym,

6)      ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

7)      ustawy z dnia 21 lutego 2014 o funduszu sołeckim,

8)      ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego,

9)      innych aktów prawnych związanych z realizowanymi zadaniami.

  1. Umiejętność współpracy w zespole.
  2. Zdolności organizacyjne i interpersonalne.
  3. Wysoka kultura osobista.
  4. Odporność na stres, odpowiedzialność, szybkość w działaniu, dokładność, zaangażowanie.

III.   Zakres wykonywanych ogólnych zadań na stanowisku:

 

  1. Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych na realizację zadań prowadzonych przez Gminę, a w szczególności:
  1. Poszukiwanie możliwości pozyskiwania pozabudżetowych źródeł finansowania
    w formie dotacji/kredytów lub innych
  2. Współpraca przy opracowywaniu niezbędnej dokumentacji merytorycznej
    do wniosków o dofinansowanie (z osobą merytorycznie odpowiedzialną za realizację danego tematu)
  3. Koordynacja działań mających na celu przygotowanie dokumentacji niezbędnej
    do sporządzenia wniosku o dofinansowanie, w szczególności:
  • Studia wykonalności
  • Analizy ekonomiczne i finansowe
  • Plany i strategie
  • Uzgodnienia, pozwolenia, opinie, stanowiska innych organów itp.
  1. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie kierunków poszukiwania pozabudżetowych środków finansowych.
  2. Współpraca z Referatem Finansowo-Budżetowym w zakresie planowania środków budżetowych na zadania planowane do realizacji z udziałem środków zewnętrznych.
  3. Opracowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie zadań realizowanych przez Gminę, a także monitoring procesu przyznawania dotacji, składanie uzupełnień
    do wniosków, poprawek, zmian itp. 
  4. Prowadzenie spraw związanych z zawarciem umów o dofinansowanie, nadzór nad
    ich realizacją (w tym bieżąca kontrola zawieranych z wykonawcami umów w zakresie ich zgodności z wymogami podmiotów dofinansowujących i terminów ich realizacji), a także rozliczanie otrzymanych środków finansowych (w szczególności składanie wniosków o płatność, rozliczeń, sprawozdań itp.).
  5. Przygotowywanie informacji jednostkom podległym Wójtowi Gminy o możliwości aplikowania o środki zewnętrznych oraz współpraca z nimi w zakresie przygotowania wniosków, realizacji umów o dofinansowanie i rozliczania otrzymanych środków.
  1. Nadzór nad przygotowaniem i realizacją zadań w ramach Funduszu Sołeckiego,
    w szczególności:
    1. Pomoc w przygotowaniu zadań do realizacji (obmiary, kalkulacje kosztów, przygotowanie inicjatyw i wniosków).
    2. Weryfikacja złożonych wniosków pod względem formalnym oraz merytorycznym.
    3. Bieżący nadzór nad realizacją zadań, przygotowywanie zestawień, wniosków oraz rozliczeń we współpracy z pracownikami realizującymi bezpośrednio zadania bieżące i inwestycyjne, a także z referatem Finansowo-Budżetowym.
  2. Wykonywanie czynności wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych spraw,
    a w szczególności:
    1. Przygotowanie dokumentacji koniecznej do przeprowadzenia postępowania w zakresie oszacowania wartości, opisu oraz ustalenia źródeł finansowania oraz ustalenia źródła finansowania przedmiotu zamówienia.
    2. Udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia z zakresu  prowadzonych spraw lub udział w komisjach przetargowych powołanych przez Wójta Gminy.
    3. Nadzór nad realizacją umów z zakresu realizowanych zadań.
  3. Przyjmowanie faktur i rachunków wpływających do referatu w ramach realizowanych zadań, opisywanie ich pod względem merytorycznym oraz w zakresie stosowania procedur zamówień publicznych.
  4. Opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy w zakresie prowadzonych spraw.
  5. Prowadzenie sprawozdawczości GUS i innej w zakresie prowadzonych spraw.

Przygotowywanie informacji dla Rady Gminy i Wójta oraz innych uprawnionych jednostek, na temat realizacji w/w zadań.

  1. Prowadzenie ewidencji i rozliczania zużycia paliwa w samochodzie służbowym Peugeot Partner.

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%.

 

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: praca w siedzibie Urzędu Gminy Gródek nad Dunajcem na parterze w budynku mieszczącym się pod adresem: Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, bez podjazdu. Bezpieczne warunki pracy. Budynek nie posiada windy umożliwiającej wjazd do siedziby osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Brak możliwości wyjazdu wózkiem inwalidzkim do siedziby Urzędu. Ciągi komunikacyjne w budynku nie pozwalają na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety nie dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  2. Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się w budynku oraz praca w terenie.
  3. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawartą na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  4. Zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy, 1/2 etatu.

 

VI. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru).
  2. CV dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane przez kandydata.
  3. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje zawodowe.
  5. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg wzoru).
  6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (wg wzoru).
  7. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie
    o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    (wg wzoru).

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonej kopercie z imieniem
i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji, którą należy umieścić w drugiej kopercie
z adnotacją „Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania i rozliczania pozabudżetowych środków finansowych”  na dzienniku podawczym w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek od 7:15 do 17:00, wtorek – piątek od 7:15 do 15:15 do dnia  20 sierpnia 2024 roku.

Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

VIII. Procedura naboru:

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. Wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenia listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.
  2. Ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez test pisemny i rozmowę kwalifikacyjną.
  3. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postepowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze zatrudniony będzie
z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Ponadto:

Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązana/y/ do przedstawienia przed zawarciem umowy o pracę, oryginału aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie"
z Krajowego Rejestru Karnego.

Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatami jest Pan Paweł Rodak – Sekretarz Gminy
tel. 18 440 10 35. wew. 30.

Gródek nad Dunajcem, 6 sierpień 2024 r.

 

                                                                                                            WÓJT

                                                                                              /-/ mgr Jarosław Baziak