Przejdź do stopki

Nabór na wolne stanowisko pracy

Treść

Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. – o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530) Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowo – księgowych.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

URZĄD GMINY W GRÓDKU NAD DUNAJCEM

Stanowisko urzędnicze ds. finansowo-księgowych

 

Informuję, że w wyniku zakończonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowo-księgowych w Urzędzie Gminy w Gródku nad Dunajcem została wybrana

                        

            Pani Patrycja Jagódka

 

                                                 Uzasadnienie

Pani Patrycja Jagódka spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu
o naborze. Podczas testu i rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą teoretyczną
i praktyczną niezbędną do wykonywania pracy na tym stanowisku.

Gródek nad Dunajcem, 2022-11-23

                                                                                              Wójt Gminy

                                                                                     /-/ mgr inż. Józef Tobiasz

 

Informacja o wynikach naboru podlega umieszczeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Gródek nad Dunajcem oraz opublikowaniu w BIP w terminie od dnia 23-11-2022  roku do dnia 22-02-2023 roku.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE

O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. – o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 530) Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowo – księgowych.

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem, 33-318 Gródek nad Dunajcem 54.

Określenie stanowiska: stanowisko ds. finansowo - księgowych w Referacie Planowania Budżetowego i Finansów.

I. Oferty na ww. stanowisko mogą składać osoby, które spełniają wymagania niezbędne:

  1. Posiadają obywatelstwo polskie.
  2. Mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
  3. Nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Cieszą się nieposzlakowaną opinią.
  5. Posiadają wykształcenie wyższe, o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku.

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową.
  2. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
  3. Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  4. Znajomość ustawy o rachunkowości.
  5. Dobra znajomość programów komputerowych Districtus FK Premium, Budżet jst, Bestia.
  6. Umiejętności:
  1. analiza i interpretacja danych
  2. rozwiązywania problemów
  3. organizacja pracy własnej
  4. praca w zespole
  5. rzetelność, sumienność, staranność, lojalność, komunikatywność.

III.   Zakres wykonywanych ogólnych zadań na stanowisku:

Prowadzenie spraw księgowości i rachunkowości budżetowej Urzędu Gminy
w szczególności:

  1. Kompletowanie dokumentów i dowodów księgowych.
  2. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym rachunków gotówkowych
    i przelewowych.
  3. Sporządzanie przelewów za wykonane roboty, usługi, materiały itp.
  4. Przygotowanie dowodów księgowych do księgowania poprzez nadanie im znaku
    i numeru identyfikacyjnego – dekretacja.
  5. Ewidencja wszystkich dowodów księgowych Urzędu Gminy systemem komputerowym.
  6. Ewidencja zaangażowania wydatków i planu finansowego jednostki – Urzędu Gminy.
  7. Uzgadnianie sald poszczególnych kont syntetycznych i analitycznych.
  8. Prowadzenie ksiąg rachunkowych (syntetyki, analityki i dzienników) dla Urzędu Gminy.
  9. Sporządzanie wszystkich zestawień składających się na księgi rachunkowe zgodnie
    z ustalonymi i obowiązującymi zasadami ustawy o rachunkowości i zapisywanie ich
    w formie pliku elektronicznego (pdf) na serwerze.
  10. Prowadzenie ksiąg rachunkowych dla budżetu gminy.
  11. Ewidencja dowodów księgowych na kontach budżetu gminy /organu/ systemem komputerowym.
  12. Porządkowanie, układanie i kompletowanie dowodów księgowych w segregatorach do dalszego przechowywania.
  13. Zabezpieczanie danych ewidencji księgowej na trwałych nośnikach danych.
  14. Sporządzanie wszystkich jednostkowych sprawozdań finansowych dotyczących zadań własnych i zleconych z realizacji dochodów, wydatków, należności, zobowiązań   dotyczących Urzędu Gminy w sposób i terminach określonych w rozporządzeniu
    o sprawozdawczości budżetowej.
  15. Sporządzanie łącznych sprawozdań finansowych z realizacji budżetu gminy (m.in. dochodów, wydatków, należności, zobowiązań, dotacji i wydatków zadań zleconych itp.) w sposób  i terminach wynikających z rozporządzenia  o sprawozdawczości.
  16. Przygotowywanie danych potrzebnych do  sporządzenia sprawozdań opisowych
    z realizacji budżetu gminy za okres półrocza i roku.
  17. Przygotowywanie danych i sporządzanie sprawozdań finansowych obejmujących: bilans majątkowy Urzędu Gminy, bilans łączny  jednostek budżetowych, bilans
    z wykonania  budżetu, bilans skonsolidowany i inne sprawozdania wynikające
    z rozporządzenia  w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu jednostek samorządu terytorialnego.
  18. Przyjmowanie i weryfikacja pod względem formalnym sprawozdań jednostkowych
    z realizacji dochodów i wydatków od poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy, oraz sporządzanie dowodów księgowych dotyczących ich realizacji za poszczególne okresy sprawozdawcze.
  19. Prowadzenie teczek rzeczowych, ewidencja pism w sprawach budżetowych,
  20. Sporządzanie i wysyłanie informacji do poszczególnych jednostek budżetowych
    w zakresie wielkości budżetu , oraz jego zmianach  na dany rok.
  21. Obsługa programów komputerowych (Districtus FK Premium, Budżet j.s.t, Bestia
    i inne)  dotyczących sporządzenia wszystkich sprawozdań  finansowych i bilansów, oraz sporządzania uchwał budżetowych i uchwał w sprawie układu wykonawczego oraz ich zmian.

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

 

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: praca w siedzibie Urzędu Gminy Gródek nad Dunajcem na  I piętrze w budynku mieszczącym się pod adresem: Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, bez podjazdu. Bezpieczne warunki pracy. Budynek nie posiada windy umożliwiającej wjazd do siedziby osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Brak możliwości wyjazdu wózkiem inwalidzkim do siedziby Urzędu. Ciągi komunikacyjne w budynku nie pozwalają na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety nie dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  2. Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się w budynku.
  3. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawartą na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  4. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

VI. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru).
  2. CV dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane przez kandydata.
  3. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje zawodowe.
  5. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg wzoru).
  6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych(wg wzoru).
  7. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie
    o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wg wzoru).

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonej kopercie z imieniem
i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji, którą należy umieścić w drugiej kopercie
z adnotacją „Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze  ds. finansowo - księgowych  na dzienniku podawczym w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek od 8:00 do 16:00,
wtorek – piątek od 7:15 do 15:15 do dnia  9 listopada  2022 roku.

Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

VIII. Procedura naboru:

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. Wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenia listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.
  2. Ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez test pisemny i rozmowę kwalifikacyjną.
  3. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postepowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze zatrudniony będzie
z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Ponadto:

Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązana/y/ do przedstawienia oryginału aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.

Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatami jest Pani Paulina Furtak – Sekretarz Gminy tel. 18 440 10 35. wew. 30.

Gródek nad Dunajcem, 26 października 2022 r.

 

                                                                                                            WÓJT

                                                                                              /-/ mgr inż. Józef Tobiasz