Przejdź do stopki

Nabór na wolne stanowisko pracy - inspektor ds. ochrony środowiska

Treść

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. ochrony środowiska.

WÓJT GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZEDZIE GMINY W GRÓDKU NAD DUNAJCEM

 

Na podstawie art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 – o pracownikach samorządowych (Dz. U.  r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. ochrony środowiska

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem.

Referat: Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska

Wymiar: pełny etat

I. Wymagania niezbędne:

a)  posiadanie obywatelstwa polskiego,

b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

c) posiadanie  nieposzlakowanej opinii

d) posiadanie  stanu zdrowia pozwalającego  na zatrudnienie na wymienionym stanowisku

e) posiadanie wykształcenia wyższego  II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (ochrony środowiska,  inżynieria środowiska )

 f) znajomość obsługi programów komputerowych.

II. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,

b) znajomość ustawy- o samorządzie gminnym

c) znajomość ustawy o ochronie środowiska

d) znajomość ustawy prawo geologiczne

e) dobra znajomość problematyki związanej z ochroną środowiska

f) znajomość problematyki związanej z OZE, PGN i ochroną powietrza

g) Podstawowa znajomość funkcjonowania administracji publicznej

h) Umiejętności:

- analiza i interpretacja danych
- rozwiązywania problemów
- organizacja pracy własnej
- praca w zespole,
- rzetelność, sumienność, staranność, lojalność, komunikatywność

III. Zakres wykonywanych zadań:

  1. Przygotowanie opinii wojewódzkich programów ochrony środowiska, czystości powietrza, gospodarki odpadami.
  2. Sporządzanie raportu z wykonywania gminnego programu ochrony środowiska, ochrony powietrza.
  3. Przeprowadzanie postępowań w sprawach wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji.
  4. Przygotowanie regulaminu i opinii wraz z projektem uchwały w sprawie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków.
  5. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z wydaniem decyzji na wycinkę drzew i krzewów poza lasem w tym wizje w terenie, opinie, przygotowanie decyzji oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew lub krzewów.
  6. Wyliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
  7. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.
  8. Przygotowanie wniosków do Wojewody, do Rady Gminy, przygotowanie projektów uchwał odnośnie objęcia ochroną lub zdjęcia z ochrony pomników przyrody.
  9. Prowadzenie rejestru pomników przyrody.
  10. Przygotowywanie dla organów Starostwa, Marszałka Województwa, Ministra Środowiska i innych opinii Wójta dotyczących koncesji, decyzji wynikających z prawa geologicznego
  11. Prowadzenie wszystkich spraw służących poprawie jakości powietrza zawartych w Planie Gospodarki Niskoemisyjnej.
  12. Podejmowanie działań służącym ograniczeniu emisji zanieczyszczeń powietrza oraz gazów cieplarnianych.
  13. Udzielanie mieszkańcom porad w zakresie wymiany źródła centralnego ogrzewania i ciepłej wody.
  14. Prowadzenie punktu informacyjnego dla mieszkańców i podmiotów na temat rozwiązań w zakresie Odnawialnych Źródeł Energii oraz prowadzenie całości spraw dotyczących OZE na terenie gminy.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV)
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów  poświadczające wykształcenie –dyplomu ukończenia studiów,
  4. Kserokopie świadectw pracy,
  5. Wypełniony kwestionariusz osobowy,
  6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
  7. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  8. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm).

V. Sposób i termin składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Gródku nad Dunajcem lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem, 33-318 Gródek nad Dunajcem 54 z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. Ochrony Środowiska do dnia 5 lutego 2016

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Gródku nad Dunajcem po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Inne informacje:

 Po upływie terminu złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie ogłoszona na stronie internetowej Gminy Gródek nad Dunajcem www.grodek.sacz.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy.

Dla osób spełniających wymagania formalne test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w dniu 10 lutego 2016 o godz. 10:00

Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy Paulina Furtak pod nr telefonu 440-10-35

 

Data ogłoszenia konkursu: 28 stycznia 2016

 

 

                                                                                               ZASTĘPCA WÓJTA

                                                                                        /-/  inż. Mieczysław Hajduga