Nabór na wolne stanowisko pracy
Treść
Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. ochrony środowiska w referacie Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska.
WÓJT GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZEDZIE GMINY W GRÓDKU NAD DUNAJCEM
Na podstawie art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 – o pracownikach samorządowych (Dz. U. r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. ochrony środowiska
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem.
Referat: Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Wymiar: pełny etat
I. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych
c) posiadanie nieposzlakowanej opinii
d) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wymienionym stanowisku
e) posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (ochrony środowiska, inżynieria środowiska lub podobne)
f) minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony środowiska.
g) znajomość obsługi programów komputerowych.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,
- znajomość ustawy- o samorządzie gminnym
- znajomość ustawy o ochronie środowiska
- znajomość ustawy prawo geologiczne
- dobra znajomość problematyki związanej z ochroną środowiska
- Podstawowa znajomość funkcjonowania administracji publicznej
- Umiejętności:
- analiza i interpretacja danych
- rozwiązywania problemów
- organizacja pracy własnej
- praca w zespole,
- rzetelność, sumienność, staranność, lojalność, komunikatywność
III. Zakres wykonywanych zadań:
- Przygotowanie opinii wojewódzkich programów ochrony środowiska, czystości powietrza, gospodarki odpadami.
- Sporządzanie raportu z wykonywania gminnego programu ochrony środowiska, ochrony powietrza.
- Przeprowadzanie postępowań w sprawach wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji.
- Przygotowanie regulaminu i opinii wraz z projektem uchwały w sprawie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków.
- Prowadzenie wszystkich spraw związanych z wydaniem decyzji na wycinkę drzew i krzewów poza lasem w tym wizje w terenie, opinie, przygotowanie decyzji oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew lub krzewów.
- Wyliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
- Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.
- Przygotowanie wniosków do Wojewody, do Rady Gminy, przygotowanie projektów uchwał odnośnie objęcia ochroną lub zdjęcia z ochrony pomników przyrody.
- Prowadzenie rejestru pomników przyrody.
- Przygotowywanie dla organów Starostwa, Marszałka Województwa, Ministra Środowiska i innych opinii Wójta dotyczących koncesji, decyzji wynikających z prawa geologicznego
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczające wykształcenie –dyplomu ukończenia studiów,
- kserokopie świadectw pracy,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm).
V. Sposób i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Gródku nad Dunajcem lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem, 33-318 Gródek nad Dunajcem 54 z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. Ochrony Środowiska do dnia 20 stycznia 2016
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Gródku nad Dunajcem po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Po upływie terminu złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie ogłoszona na stronie internetowej Gminy Gródek nad Dunajcem www.grodek.sacz.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy.
Dla osób spełniających wymagania formalne test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w dniu 28 stycznia 2016 o godz. 10:00
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy Paulina Furtak pod nr telefonu 440-10-35
Data ogłoszenia konkursu: 11 stycznia 2016r.