Dane kontaktowe:
- pokój nr 16
- tel. 18 440 10 35 wewn. 30
Zakres obowiązków:
- udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych Rady i Wójta, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym,
- udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Wójta, Sekretarza, Skarbnika i Kierowników Referatów,
- udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Gminę, opiniowanie projektów umów i porozumień,
- wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami i innymi organami orzekającymi oraz urzędami administracji publicznej w sprawach dotyczących działania Gminy,
- wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami w sprawach dotyczących szkół prowadzonych przez Gminę,
- wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Gminy oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego.
Poniżej wpisz swój adres e-mail, a będziesz
otrzymywał bezpłatne informacje na temat
Gminy Gródek nad Dunajcem